Sömproblem sucks

Kollar bloggar o lyssnar på "Monster" med Rihanna
Måste upp vid 7, jippi!
Men härligt att jag var ledig idag, och även onsdag o veckan ut ^^.
Vi måste fortfarande jobba på med vårat projektarbete, men ändå skönt att vi får jobba hemma :).
God natt eller kanske god morgon ?

Ska i alla fall göra lite saker i veckan, ska träffa Anh imrn, hade även tänkt köra lite hemma-träning. På onsdag ska jag tvätta, Torsdag kommer bli BÄST. Ska äntligen ha min lilla fest med Antonia, eller lär komma endel, blir runt 20 minst tror jag nu. Både grannar, skolkompisar, och vänner utanför skolan ! Vi ska köra 3-kamp, äta ihop osv. Ser jag verkligen fram emot, åker förmodligen till la familia, får se när. Ska försöka sova snart igen, bara försökt i 1,5 timme innan.. :O. Natti <3.

Kommentera här: