Projektet är snart klart.. XD

Godkväll!
Chillar på mitt rum på Stiftelsen. Sett på Gossip Girls, och även på Last Song. Har även pluggat i 2,5 ungefär.. Börjar bli klar, har bara en skådespelare att skriva om, sedan framsida och sånt, även egna kommentarer^^. Skönt att min klass är ledig på fredag, på lördag ska jag umgås med några och chillkröka, på dagen har vi öppet hus! Så blir till att sova i vettig tid på fredag med andra ord!
Nu är det inte långt kvar tills sommarlovet börjar, ska bli så sjukt najs! Men endel saker o fixa, ska se 2 teater föreställningar nästa vecka, teater klassens, eller 5 av dom i skolan på tisdag, sedan onsdag ska vi ha avslutningsfest, torsdag kväll ska min klass på någon teater i Stockholm på kvällen, ledig på dagen, sedan under den helgen ska jag tvätta, o så kanske syrran kommer o hälsar på, mys! Veckan efter det så är det dags att städa, packa, tvätta o sånt, ska inte bo i mitt rum under sommaren, utan i min kompis, Antons gamla rum :). Vi hörs !

Kommentera här: