Hola!

Kom precis hem från pressbyrån/Ica. Köpte lite mat, drickor t resan o tankade på busskortet med... Ska t Stockholm.Idag var jag i skolan, hade endast engelska/fikarast och sedan matte ^^. Efter skolan åt jag lunch, o såg lite film, råkade somna i typ 2 timmar, jag kan aldrig sova 30 min o vakna sedan, sov ju dåligt med i natt dessutom :O.
När jag vaknade duschade, o kokade jag upp pasta, åt kyckling filen sov blev över med pesto till! Jummi! Nu ska jag äta mitt favvo godis o se film, men först se klart 6:e avsnittet utav en ny tv-serie som finns på Youtube, "En delad värld" heter den! Kolla :D. Tror den även finns att se på SVT play.
Ingen lur förens torsdag/fredag, men heter dance913 på kik, izzaf91 på insta och izabella911 på snapchat!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera här: