Realy hot day today :D.

Hej!
Hade som sagt sovmorgon idag, vaknade halv 10. Vilket var sjukt härligt! Går tyvärr knappt att andas här i huset, sååå kvavt !
Men man ska inte klaga, för redan blivit lite solbränd i ansiktet, armarna med. Hade som sagt bara engelska o matte. På engelskan skulle vi svara på några frågor om boken vi läst, " Of mice and man" , vi ska även börja att se på filmen imrn!
På matten jobbade alla på i böckerna bara, haha eller vi var bara 5 personer.

Efter skolan lämnade jag min skolväska, sedan gick jag t Ica o handlade, åt o såg samtidigt på en serie jag fastnat för på tv3play, " Min hemlighet". Efter det nu så hemma-tränar jag, ska snart hoppa in i duschen, o senare gå över till Anh :). Slutar till lunch imrn, skööönt! Ska tvätta på kvällen.

Bilden föreställer mig och min bror som är 5 år yngre, bilden är när han föddes, då var jag 5 ^^. Shit vad tiden går, han tar studenten nu i juni!

Hörs <3.

Kommentera här: