Happy :D

Im very happy... hihihih......... Ingen kommentar XD.

Gårdagen var lyckad som FAN :D.
Kom dock inte så många t grillningen, blev lite saker som blev komplicerade men inte deppade jag, Dennis o Celeste ( Bara vi som grillade), innan hon kom fixade jag o Dennis grillen. Tog dock sin lilla tid!
Nima, Anton, Fredde o Antonia och Peter drog till en hemma fest, vi fick skjuts dit när vi ätit ^^. Där var bland annat Max, Robin, Marcus o så, hon som hade festen heter Emma, inte träffat henne förut, kul med nya ansikten XD. Men jag känner många av de, genom Anton. Var trevligt vi hälsade på alla när vi kom, vi snackade, drack lyssnade på musik, hade allmänt kul ! Sedan ville några lira bear-pong haha! Var kul fast än jag sög.. ^^. Tror att muggarna gjorde att det blev lite allt för svårt..
Sovit lite men svårt med huvudet som dunkar o en sak som jag är glad över :D. Men ska se klart "Harry Potter o fången från Azkaban" o sedan försöka sova en stund höres!

Kommentera här: