Weekand , again?

Tjo inte pallat blogga så mycket.
Men i alla fall, var hemma hela skolveckan, tråkigt måste
jag säga att missa massor :/.
 
Idag ska jag och Fia gå till Ica o köpa lite smått o gott!
Blir att se hunger spelen med ikväll!
 
Har inga speciella planer för helgen, ska återhämta mig
så mycket så möjligt och så!
 
Ha en fin helg <3.
 
 
1 milina.blogg.se:

skriven

- åh tack :)
haha det beror på, går inte under 1500 i alla fall :)

Svar: np :).haha okej har inte de pengarna just nu iaf!
Izza

2 fanny ahlm -gravt hörselskadad:

skriven

Hej, vilken fin blogg du har, gå in och kika gärna i min blogg där det handlar om hur det är att vara gravt hörselskadad, jag skriver även om mycket annat också som då jag nästan miste min mamma för några år sen för en lite olycka som gjorde allt stort. Puss ha en bra helg!

Svar: Tack så mkt! Ja det ska jag göra! <3.Detsamma finis puss
Izza

Kommentera här: