Zzzz !

Ska sova! Idag var jag hundvakt. Åt gott, sett på ett antal Teen -wolf avsnitt, plus en ny film på swefilmer: Endless love,såå sjukt bra , se den ! Ska förmodligen på bio i veckan som kommer osv. Nästa nästa vecka fyller mamma år! Hon ska även ha en fest som jag e bjuden på :). Om en månad flyttar jag, om inte lite tidigare, kommer kännas konstigt o bo själv ..... Ska sova nu men först lite frågor som jag även svarar på . 1. Vilka länder vill du besöka? Svar: Grekland,Usa, Italien och Frankrike: ). 2. Svar : Bästa o sämsta med att bo i Sverige? Svar: Bästa, Inget land med krig, inte lika mycket fattigdom som i andra länder, vi har väldigt bra sjukvård med ! Sämsta: Otryggt i huvudstaden bla, mycket mord, våldtäkt och sånt som gör landet otryggt. Men man ska ändå vara glad för att

Sverige är ett tryggt land i gefört med de fattigaste osv. 3. Favorit tv program? Svar : Gillar inte att se på tv, men följer Pll och börjat kolla på Teen wolf. Älskar även svenska serier , så som Dubbel liv, jag o Johan osv. 4. Har du bästa vänner och isåfall hur många ? Svar: Ja, 9 stycken. Men har bra vänner och nära rätt många med :). 5. Intressen ? Svar : Umgås med vänner o familj, festa, läsa, shoppa, sjunga, spela. piano, osv. Tack för ikväll godnatt!
1 Bella:

skriven

Sov gott :)

Svar: hehe
Izza

2 Bella:

skriven

Sov gott :)

Svar: Tack
Izza

Kommentera här: