Bästa som hänt mig <3.

Godkväll alla ! :D.
 
Hänt något sjuuukt härligt sedan jag skrev sist!
Sorry men jag har inte så mycket blogg lust, men ska
försöka skriva ibland XD.
 
Har så fullt upp med, killen, vänner, kören, skolan, plugg osv :P.
 
Den 6:e oktober, 2013 blev jag tillsammans med en klasskompis :).
Han är den mest underbaraste människan jag känner ;).
Älskar han så sjukt mycket, mer för varje dag :) <3.
 
I helgen ska jag hem till honom med vänner från "gänget" :).
Lördag fest, söndag plugg, kanske tvätta och fira 1 veckan med älsklingen :).
 
Trevlig helg!
 
Älsklingen <3.
 
Fille & Anh, påväg hem från Ica.
 
På bussen påväg hem från Stockholm, under förra helgen XD.
 
 
Donken med en av mina alla bästa vänner <3.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 MADDISENJ.SE:

skriven

tack så mycket tjejen! Jadu idag är jag ledig så jag tänkte åka en sväng till Tuna Park(shoppingcentra) och kanske umgås med min mamma och moster då det var ett tag sen. Resten av helgen jobbar jag så händer inte så mycket annat. själv då? vad ska du göra i helgen?

Svar: Sv : Varsegod!Härligt!
Ha en fortsatt bra vecka på dig! :D
Jag festade och umgicks med killen och vännerna på skolan :).
Izza

Kommentera här: