Skolstart! XD.

Hej!

Då var det måndag igen hehe.

I helgen har jag vart med kompisarna.
Gjort en hel del faktiskt^^.

I Fredags har jag vart med en tjejkompis i Happis:).
Vi åt på Max och så.

På lördagen var jag ute på krogen med några från internatet :).
De var skojXD.

Igår slappade jag, fixade på rummet, såg en film m.m :).

Idag har jag gått i skolan till 14.00. Då var de dags för städning.
Tog ungefär 30 min , städade nästan hela köket självXD.
Sen gick jag och handlade lite. Sen hängde jag upp tvätt,
nu sitter jag på rummet och lyssnar på bästa Ulrik ^^!.
Ska snart äta lite mellanmål och se film elr nåt XD.

Ha de så bra! :).


 En bild från klassresan förra terminen till Narvik i Norge^^.
1 hanna ♡:

skriven

yes!

2 Monika:

skriven

Skulle du vilja bli dagens blogg? :D Checka gärna in det här då och anmäl dig! :D Kram <3 http://ttomtenissarna.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-1.html

3 Louise:

skriven

Allt bra med dig idag? :D

4 Anonym:

skriven

hoppas du får en bra dag fina du, förtjänar du :)

5 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Tack!

Jag har haft en vän på besök här hela helgen :) Har du gjort då? :)

6 izza:

skriven

Olivia: varse :).

Okej vad trevligt!.

har festat, vart med kompisarna, filmmys, shoppat m.m.^^.



Tack vet du nu är :).

Louise: japp sj?<3.

7 ISABELLA:

skriven

Sv: Det kan jag göra när den är klar! :)<3

Kommentera här: