kom hem för en liten stund sedan

Hej!
Hoppas allt är bra med er?
Jag är trött, seg men skönt att jag redan bäddat rent, äter nu o ser på Youtubers som jag följer. Ska även städa rummet senare på eftermiddagen!
I skolan pratade en man vid namn Ulf, om Exposure, handlar om ens sinnen, hörseln, synen, känseln, smaken, lukten!
Alla i klassen fick en uppgift att gå till ett rum/ställe i 20 min och skriva ned vad man såg, tycker, känner o sånt, sedan berätta det för alla i klassen i tur och ordning! Var rätt intressant faktiskt ^^.
Imrn matte/engelska, slutar 2 då och på torsdag^^. Ska bli skönt med en extra dag att vara ledig på ! Vad ska ni göra på valborg? Jag har inga planer än, ska i alla fall till huvudstaden o göra lite ärenden o så i veckan.
vi hörs senare <3.
Bild i repris, från första året på skolan jag går i XD.



Kommentera här: