<3

 
 

Snart 6 härliga månader med min prins!  Om 9 dar för att vara exakt XD.

Älskar honom så sjukt mycket, mer för varje dag som går. Han står alltid vid min sida, är jag med honom mår jag alltid så sjukt bra :). Spelar ingen roll vad vi gör. Vi kan bara ligga i sängen och prata om vad som helst, har ändå en så sjukt bra tid med honom. Minns vår första kyss, minns hur han brukade kolla in mig i skolan , minns första skolveckan, minns första gången vi var ensamma hos honom, minns ALLT i stortsätt! Nyår och hans födelsedag var väldigt roliga! Varje gång vi ses, spelar ingen roll om det gått en timme elr en vecka sedan vi sist sågs. Blir kär på nytt, helt sjukt och härligt hur mycket en människa kan älska än person :). Har fortfarande lika många fjärilar i magen, pirr i kroppen osv :). ALDRIG känt så här för en kille, för att han är min stora KÄRLEK, älskar dig V <3!

 

1 Johanna - A dream as a model ♥:

skriven

fina ni är :D

Svar: Tack så mkt!
Izza

Kommentera här: