Random rubrik !

 
 
 
Bästa och sämsta med sommaren :Bästa att det är varmt, man kan hitta på så mycket mer på sommaren än på vintern. Man kan sola, bada, vara ute hela dagen/kvällen utan att frysa massor, man kan grilla osv.
Sämsta : Små kryp typ.
 
Lite fakta om mig: Är 22 , snart 23 somrar. Bor och studerar i Sigtuna . Älskar min pojkvän, familj och vänner sjukt mycket! Har 4 husdjur. Älskar att lyssna på musik på rummet när jag studerar ^^. Några av artisterna jag ofta lyssnar på är: Shakira, Pit bull, Maroon 5, The Script, Demi Lovato, mf. Älskar kläder, mode, smink, surt godis, umgås med nära och kära, sommaren, sola, bada, gymma, dansa, sjunga, spela instrument. Har provspelat för rollen som Elena i Tsatziki , "Vänner för alltid", Var statist vid 15 års ålder, i Jönsson-ligan och stjärnkupen, lol XD. Serier jag följer är : Paradise Hotel Sweden, Pretty Little Liars, me looove :). Jag ser upp till min mamma, syster och pojkvän mest. Den 23 mars har killen och jag varit tillsammans i ett halv år :D. I sommar har jag många roliga planer framför mig :). Ska med vänner och killen till mina morföräldrars landställe, ska förmodligen träffa/hälsa på vänner från min gamla skola i Norrland :), Grönan, sola, bada, shoppa, fira mig och brorsan som fyller år i Juni, umgås med nära och kära, festa, och mycket mer!
Det var lite om mig, ha en super torsdag, imrn är det fredag :D!
 
Här kommer lite sommar inspirerade bilder :
 
 
 

Kommentera här: