Home from school!

 
Hejsan!
Förlåt, jag har inte så mycket blogglust längre,
plus har nästan aldrig tid för bloggenXd.
 
Just nu är jag sjuk också, så sover mestadels
av min tid hemma från skolan för att bli frisk snabbt!
 
På sistone har jag gått i skolan, umgåts med min mina nya
skol/klasskompisar på min fritid, pluggat, festat, filmkvällar osv .
Helgen kommer spenderas med fina vännerna, ska ändå ta det hyffsat
lugnt då jag inte är helt frisk ännu.
Ha en fin torsdag!
 
 
Här kommer lite bilder !
 
Klasskompisen Viktor, chillar under en matte lektion Xd.
 
Jag och Anh :).
 
 
Min frukost i morse :).
 
Fin bild!
 
Cool himmel
 
Anh och jag , påväg hem från Ica!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Kicki <3:

skriven

Fin bild på Anh och dig ! :D
Jag älskar dina natur & himmelsbilder !!! De blir alltid så Fina !! :D <3

Svar: Tack så mycket, älskar de med^^ <3.Taaack!<3!
Izza

Kommentera här: