Tjena!

Hej sorry men som sagt är inte så bloggsugen :P.
Men iaf så har jag mest vart med fina vänner och skolan ^^.
 
Igår solade jag några timmar på ballkongen med fina vänner :).
Senare blev det grillning och mycket skratt hihi :D.
 
Idag har jag gjort klart ett skolarbete, nu sitter jag i skolan och 
chillar :).
 
Ska tvätta kl 16, sen får man ser vad som händer :).
 
Ha en fortsatt fin vecka! 
 
1 Madeleine Jonsson:

skriven

Gud vilken vacker bild

Svar: Haha har tyvärr inte tagit den själv. Men har en ny dator som väntar på mig så lär ta fina bilder med kameran i sommar ;)
Izza

2 Emelie:

skriven

Grillat är så gott! :)

Svar: Jajamen !
Izza

3 Madeleine Jonsson:

skriven

Tack :D Det känns riktigt roligt och spännande! Hoppas du har en fin dag!!

Svar: Hihi varsegod!hoppas helgen varit super!
Izza

Kommentera här: