Jullov 2013!

Godkväll!
 
Sitter vid datorn i vårat kök . Chillar galet med chips, energi dryck och
chattar med killen och vänner på fejan :P.
 
Tidigare ikväll var jag med mor min  i Centrum . Var lite på mellandags-rean.
Hittade äntligen ett par nya jeans! Så jag längtat och letat haha!
Igår köpte jag även smink, nagellack och ett linne från "Bik Bok" :).
 
Får se vad som händer imrn. På söndag ska jag i alla fall se "Hunger games"
med mamma :).
På måndag åker jag till mitt andra "hem" igen :P.
 
Åker tillbaka till Sigtuna för att spendera Nyår med min pöjk med vänner :D.
Hur har er jul varit? Gjort ?
Här kommer lite bilder från lovet hittils :
 
Pose med brorsans hat XD
 
Jag idag innan mellandags rean

Kalle Anka på julafton
 
Mina julklappar :)
 
Hörs <3.
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Nice babe kmr bli fett nice att gå fira nyår med dig och grabbarna! Saknar dig redan babe :( <3

Svar: Naaw dsm <3
Izza

2 <3:

skriven

Vad fiiin

Svar: tack!
Izza

Kommentera här: