Handla! <3

Nu har vi ställt tillbaks tiden en timme ^^.
Här i norr har vi det super mörkt & kallt Xd.
 
Ska snart till affärn& lämna tillbaks en film syrran & jag såg igårkväll <3.
Får se vad kvällen bjuder på :).
Som sagt så är min egna dator trasig & det har vart mycket skolarbete
på sistione .
Sen så är jag inte lika bloggsugen längre :(.
Men ikväll klockan 7 ska syrran & jag se på "Awekvard" , & "Solsidan iaf!
Men vi hörs! <3.
 
1 Svea:

skriven

Sv: tack så mycket :)
Hittar dig inte på Facebook, men du kan lägga till Svea Westerlund :)

Svar: Okej! ^^Så gjort ! <3
Izza

2 Sara Ekman:

skriven

Ha en fin dag :)

Svar: Du med!
Izza

3 johanna sällström:

skriven

kolla gärna in min nya hästblogg på nattstad:)

4 Julia Hörnfeldt:

skriven

Jättefin blogg!
Allt bra med dig? :D

5 elsa:D :

skriven

Hejsan finis!
Haft en bra start på veckan?
allt bra med dig?:)
Kramisar!

Svar: Helt okej du? :D<3
Izza

6 martina:

skriven

VILL DU FÅ EN VALFRI GRATIS RING FRÅN SMYCKESKOMPANIETT?
Klicka på länken då! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/22991/alla-mina-blogglasare-far-en-valfri-gratis-ring-fran-smyckeskompaniet/

7 Julia Hörnfeldt:

skriven

sv: härligt att höra! :D Gjort idag?

8 hanna ♡ :

skriven

tack sååå mycket du! :D

9 hanna ♡ :

skriven

tack, desamma! :D

Kommentera här: